Verlies 7 Kilo in 10 dagen met het komkommer dieet!

komkommer dieet

Soms willen we graag snel terug in shape. En als jij op dit artikel geklikt hebt – en dus nieuwsgierig ben naar het ‘hoe-dan?’ – dan is dit vast iets voor jou. Je kunt het een crashdieet of een correctie kuur noemen, maar een ding is zeker: Het beloofd snel resultaat en het is dus ideaal om uit te voeren na de zomerperiode, na de feestdagen of wanneer je dit goede voornemen hebt.

Het draait in dit dieet allemaal om de komkommer. 10 dagen lang komkommer eten? Je denkt vast dat het jouw neusgaten uit komt! Komkommer is echter fris en je kunt het dus over het algemeen goed hebben. Komkommers bestaan voor 95% uit water en helpen je om je lichaam te detoxen. Je huid gaat stralen en je voelt je ook een stuk gezonder. Dit dieet bestaat niet alleen maar uit 24/7 komkommer eten. Er is gelukkig ook een klein beetje variatie. Wij delen het maaltijden plan van het komkommer dieet.

Maaltijdplan komkommer dieet

Ontbijt

– Een omelet met groenten of 2 hardgekookte eieren
– Komkommersalade ( Dunne schijfje komkommer met olijfolie, zout en kruiden )

Snack

– 1 perzik of 1 appel

Lunch

– 1 snee tarwe of volkoren brood
– Komkommersalade (400 gram komkommer, 200 ml yoghurt en zout (knoflook, peper en ui is optioneel)

Snack

– Komkommer shake (1 appel, 1 komkommer, 1 volle hand spinazie en verse gember)

Avondmaaltijd

– 100 gram mager vlees
– 200 gram groenten

‘Ongezonde snacks’ die helemaal niet zoveel calorieën bevatten

Wil je na deze keer een gezonde levenstijl doorzetten, maar ook maximaal van jouw favoriete snacks genieten? Er zijn erg veel snacks die als ongezond worden gezien, maar eigenlijk niet zo veel calorieën bevatten. Welke snack is jouw favoriete tussendoortje?

Bron: Gezonde ideetjes 

DELEN

24 jaar, eigenaresse van Cherie Magazine en heeft een grote voorliefde voor katten, servies verzamelen, haarverf projecten en buiten de deur eten. Gepensioneerd cocktailshaker, Zo nu en dan inwoner van Curaçao en Vinyl-a-holic. Have fun reading!